

Klachten over onze diensten?
Bij CDSCA streven we naar een uitstekende dienstverlening.
Als je vindt dat je niet goed behandeld bent of ontevreden bent over de dienstverlening van één van onze medewerkers, raden we je aan om het probleem eerst direct met de betreffende medewerker te bespreken.
Een telefonisch gesprek of persoonlijk overleg kan vaak al een oplossing bieden.
Neem eerst contact op onze diensten voor een eerste stap in de oplossing van jouw probleem.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, kan je een klacht indienen.
Om een klacht in te dienen bij de ombudsdienst van CDSCA, verzoeken wij jou om schriftelijke documenten of e-mails voor te leggen die aantonen dat je eerst alle nodige stappen hebt gezet bij de dienst zelf om jouw probleem op te lossen.
Je kan contact opnemen met de ombudsdienst via het onderstaand formulier.
Vul de velden hieronder correct in en klik op de knop ‘verzenden’. We doen ons best om jouw klacht binnen de 15 werkdagen te beantwoorden.
Je kan ons ook schriftelijk contacteren:
CDSCA – Ombudsdienst
Bruynstraat 1 – Blok F0
1120 BRUSSEL
We doen ons best om uw klacht te beantwoorden binnen de 15 werkdagen.
- Schriftelijk :
CDSCA dienst Klachtenmanagement
Bruynstraat 1 Blok F0
1120 BRUSSEL - OF via onderstaand contactformulier
HET KLACHTENFORMULIER: