Klachten over onze diensten?

CDSCA wil een klantvriendelijke organisatie zijn.

Het kan echter voorkomen dat u vindt dat u onjuist behandeld bent of dat u ontevreden bent over de dienstverlening van één van onze medewerkers. Is dit het geval dan kunt u uw ‘ontevredenheid’ het beste eerst bespreken met de betreffende medewerker. Een telefoontje of een persoonlijk gesprek kan het probleem (misschien) al oplossen.

contacteer HIER onze diensten EERST !! Lukt dit niet, dan kunt u een klacht indienen.

Voor een contact met de klachtenmanager van de CDSCA dient u hem de schriftelijke stukken of mails voor te leggen, die bewijzen dat u de nodige stappen bij de administratie gedaan hebt om uw probleem op te lossen.

We doen ons best om uw klacht te beantwoorden binnen de 10 werkdagen.

Uw klachtenmanager bij de CDSCA is Mr. E. Baertsoen
U kan schriftelijk contact met hem opnemen:

CDSCA dienst Klachtenmanagement
t.a.v. Dhr. E. Baertsoen
Bruynstraat 1
Blok F0
1120 BRUSSEL

OF U kan hem contacteren via onderstaand contactformulier

HET KLACHTENFORMULIER: