Vakantiecentrum ‘t Liefoord Koksijde
- Check-in tussen 15:00 uur en 17:00 uur
- Check-out tussen 8:00 uur en 10:00 uur
- Vuilniszakken (restafval + PMD) : 1 euro
- Elektriciteit (reëel verbruik volgens teller aan de maandprijs)
- Gas (reëel verbruik volgens teller aan de maandprijs)
- Jaarplaatsen stacaravans : aansluitingskosten elektriciteit € 2,50
Optioneel:
- Dekens aan 10 euro per stuk
- Lakens aan 7 euro per persoon
- Eindschoonmaak door het centrum op aanvraag:
- Logement van 2 à 4 personen: 50 euro;
- Bungalow B7 voor 7 personen: 65 euro;
- Stenen huisje V7 voor 7 personen: 75 euro;
- Stenen huisje V10 voor 10 personen: 90 euro
- Ingangsticket zwembad voor bezoekers : 6 euro per ticket (kinderen t.e.m. 2 jaar gratis)
Wanneer je voor minimum 3 weken reserveert, geniet je van een korting van 15%.
Let op, één week staat gelijk aan zeven overnachtingen. Deze korting is niet geldig in juli en augustus.
Gebaseerd op 240 beoordelingen
powered by Google
Jammer dat de prijs van het zwembad zo sterk is gestegen. We gingen van €10 naar €50 per twee weken en per persoon en we zijn met ons vijven. En sinds dit nieuwe tarief kost het mij minder om naar het buitenland te gaan, de zon is er tenminste en het zwembad is gratis.
Liefoord2.0: Er was een menu of aan de kaart, bediening zéér vriendelijk en eten superlekker, de ene foto is Cote a l'os, andere foto Kabeljauw met garnaalsaus, vis zeer vers en vlees mals, grote porties, onder de sla veel kabeljauw. Een aanrader.
Voor de 1ste x naar Vakantiedomein geweest met hondje voor periode do 03/10/2024 tot di 08/10/2024 . We kregen een houten chalet toegewezen voor 4 pers, die we vooraf gereserveerd en betaald hadden, niet wetende op welke plaats. In namiddag toegekomen en bleek dat de chalet B4 nr 55 vlak aan het Vliegveld Aerodro lag !! In plaats van in de namiddag buiten te genieten in het zonnetje zijn we moeten vluchten door hels lawaai van 1,5 u door oefening van helikopter die steeds bleef hangen vlak voor ons. Ook het bed was veel te smal : 1,40m zodat mijn man in de sofa moest slapen. Van slapen gesproken, we hebben allebei geen oog dicht gedaan : luid geronk door verwarming die aansloeg, dus afgezet en kou en daarbovenop nachtoefeningen door de militairen ! Dus weerom lawaai !! 's Morgens om 6u50 spetterende moto's die op de koop toe op en af gereden zijn, waarschijnlijk door wisseling shift !We zijn de volgende dag terug naar huis gekeerd, doodmoe !Bij de receptie waren ze wel vriendelijk en verstonden ons zeer spijtig voorval ! Ik heb toch een klachtenbrief naar Brussel gemaild. Desloovere- Vancaeyzeele
!OPGELET OPLICHTERS! Op 04/09 hebben wij, bij wijze van teambuilding, een vakantiehuisje geboekt bij 't Liefoord. Op het eerste zicht was alles in orde. De woning was proper, doch niet kraaknet. Zo was het bijvoorbeeld toch nodig om het bestek even af te wassen alvorens we konden eten. Bij de douches in de kelder zaten er dan weer spinnen op het plafond. Het is ook duidelijk dat het huisje verouderd is. Voor een groep van 12 volwassenen was dit echter geen probleem. Bij aankomst konden we ook het rooster van de BBQ gaan oppikken bij de receptie. Hiervoor werd er uiteraard een bijkomende waarborg gevraagd. Ze waren dus duidelijk op de hoogte dat wij gebruik gingen maken van de BBQ. We hebben echter, na één overnachting, met een wrang gevoel 't Liefoord verlaten. Wanneer je het huisje verlaat, wordt er echter verwacht dat je dit volledig spik en span achterlaat. Wij hadden echter het huisje achtergelaten in een vergelijkbare staat dat het was bij aankomst. Allereerst zijn we met de stofzuiger door de woning gegaan en hebben we ook de vloeren met nat gedaan. Veel extra poetswerk konden we niet doen gelet de poetsmiddelen aanwezig in het huisje zeer beperkt zijn. Uiteraard hebben we al het gebruikte materiaal (bestek, borden, ...) terug netjes en proper afgewassen achtergelaten op de juiste plaats. Ook het rooster van de BBQ hebben terug proper overhandigd aan de receptie. Gelet wij er maar één nacht hebben vertoefd, was het niet mogelijk om de BBQ zelf volledig uit te kuisen. De kolen waren nog warm en we moesten voor de middag de woning reeds verlaten. Dit werd later bij de controle ook zo gemeld. Hier werd in de eerste plaats niet moeilijk over gedaan. Toen er bij vertrek controle werd uitgevoerd door de verhuurders was dit echter niet naar hun zin. Ze wezen ons op details die volgens hen nog onvoldoende proper waren. Vervolgens heeft één persoon een goed uur, met eigen poetsmateriaal, de woning voor een tweede keer onder handen genomen. Gelet er geen verhuurders meer aanwezig waren, heeft zij zich begeven naar de receptie om te melden dat zij klaar was. Aldaar heeft men contact opgenomen met iemand om een tweede controle uit te voeren in de woning. Volgens de medewerker aan de receptie was het ditmaal wel prima afgeleverd. Na de controle van de nutsvoorzieningen is er OFFICIEEL document ondertekend. Op dit document staat weergegeven hoeveel wij nog terug gingen krijgen van de waarborg. Dit document is door alle aanwezige partijen ondertekend en wij hebben dit ook in ons bezit. Even later kregen wij een mail van de verhuurders. Ondanks de tweede controle en het ondertekenen van het officieel document werd er ons verweten dat wij 1. de woning vuil hadden achtergelaten en 2. dit gedaan hadden zonder hen te verwittigen om een tweede controle uit te voeren. Het officiële document, dat wij in ons bezit hebben, spreekt dit uiteraard tegen. Ondanks dit document heeft men slecht een klein deel van de waarborg teruggestort. Dit met het excuus dat er een poetsploeg voor 6 uur lang de woning onder hand heeft moeten nemen. Alsook wordt er ons verweten dat de BBQ niet proper was. Men heeft ons echter nooit een factuur bezorgd van deze poetswerken. Na meerdere keren contact op te nemen met de verhuurders wordt er nog steeds gezwegen over het officiële document en wordt er geen woord meer gerept over het zeer kleine deel dat wij hebben terug gekregen. Het is dus duidelijk dat dit voor de verhuurders een mooie en makkelijke manier is om extra inkomsten te vergaren. Ze zoeken naar details om hun huurders dit vervolgens te kunnen verwijten en zo het huurbedrag, op slinkse wijze, bijna te verdubbelen. Er wordt ook geen officiële documentatie aangeleverd. Het is zelfs goed mogelijk dat de verhuurders deze waarborg achteroverdrukken gelet dit nooit officieel wordt gecommuniceerd. Dit was een zeer jammerlijke gebeurtenis die onze mooie teambuilding in mineur heeft doen afsluiten.
Wij hebben met ons team een teambuilding georganiseerd met overnachting in ‘t Liefoord en dit was een grote teleurstelling. Na ons verblijf hebben we met z'n allen de volledige villa grondig schoongemaakt.Voordat we de sleutels teruggaven, kwam er een controle waarbij twee kleine opmerkingen werden gemaakt: de BBQ en het toilet boven waren niet voldoende schoon. Mijn collega's hebben dit onmiddellijk aangepakt en de verantwoordelijke heeft bevestigd dat alles in orde was. Het document voor de waarborg werd zelfs ondertekend.Tot onze verbazing kregen we een week later te horen dat we slechts €60 van de €250 waarborg terugkrijgen, omdat ze naar eigen zeggen de hele villa nog door een schoonmaakbedrijf hebben moeten laten reinigen voor maar liefst €150. Dit is ronduit belachelijk en komt neer op pure oplichting.We hebben hen onmiddellijk gemaild om uitleg te vragen, maar kregen geen reactie. Toen we belden, leek niemand op de hoogte van het probleem. Na bijna drie weken kregen we eindelijk een mail terug, met de boodschap dat ze toch gewoon bij hun standpunt blijven, zonder enige verdere uitleg.Als je afgezet wilt worden, is ‘t Liefoord de perfecte plek om te verblijven! Een ervaring die we absoluut niemand aanraden.
Alleen voor bepaalde groepen ambtenaren beschikbaar om te boeken en te overnachten. Cafetaria netjes en vriendelijk. Deze is toegankelijk voor iedereen.